U povodu Dana medijske pismenosti koji su održali od 24. do 30. travnja 2023. godine, u našoj školi održana je radionica za učenike 3. i 4. razreda programa turističko-hotelijerski komercijalist.
6. Dani medijske pismenosti održali su se u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja. Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima.
Naši učenici imali su priliku sudjelovati u online radionici s temom TikTok – zabava, opasnost, posao ili sve skupa.
TikTok društvena mreža svakim danom ima sve više korisnika. Veliki je broj sadržaja koji je neprimjeren i predstavlja radnje opasne za život i ljudsko zdravlje. S druge strane, uspon i sve veći broj korisnika TikTok-a čine ga odličnom platformom za povećanje vidljivosti i prodaju proizvoda i usluga, pa poznati brendovi sve više koriste influencere kako bi se promovirali.
O svim aspektima ove društvene mreže učenici su na radionici razgovarali s članom TikTok zajednice Crew Media, kreatorom sadržaja i trenerom komunikacije u toj zajednici Karlom Krznarićem.
U opuštenoj atmosferi učenici su imali priliku davati prijedloge, mišljenja i postavljati pitanja vezana uz temu radionice.
Prethodno su učenici izrađivali plakate i infografike na temu lažnih vijesti i dezinformacija.
Marinela Bušelić