Datum objave: 1. travnja 2024.
Kategorija: Erasmus+

Learning Mobility of Individuals

U sklopu programa mobilnosti Europske Unije naziva „Learning Mobility of Individuals – School education, Adult education and Vocational education and training“ koji se realizirao zahvaljujući Erasmus akreditaciji u strukovnom obrazovanju, nedavno smo posjetili prekrasni grad Sevillu u Španjolskoj. Iako sam bio nesiguran u korist ovakvog projekta, posebno u njegovu primjenjivost u našim uvjetima, odlučio sam prihvatiti izazov. Skeptičnost se, međutim, pokazala potpuno neopravdanom.
Prvi dan našeg boravka (ponedjeljak, 29.01.2024.) protekao je u obilasku grada i upoznavanju s ostalim sudionicima programa i njihovim voditeljem. Voditelj, Andrew, koristeći simpatične metode, poticao je našu znatiželju i natjecateljski duh. Poticali smo se međusobno na sastavljanje povijesnih priča, prepoznavanje detalja na fotografijama i crtali smo okolinu vođeni zapažanjem dodijeljenih partnera.
Drugi dan, kolegica tehničke struke i ja smo se pridružili srodnoj grupi. Program je uključivao obilazak škole Sagrada Familia – SAFA (sveta obitelj). Domaćin, Javier, nas je proveo kroz povijesni dio institucije, osnovane od strane jezuita, te nam predstavio suvremeni pristup obrazovanju. Naglasak je stavljen na individualni pristup i njegovanje različitosti među učenicima, što smo vidjeli i kroz praktičnu primjenu stečenog znanja.
Treći dan smo proveli u istoj školi gdje smo pratili završetak instalacije fotonaponskih ćelija, pločastih kolektora i vjetrogeneratora te smo imali priliku vidjeti njihovo pokretanje. Također smo obišli solarne elektrane ugrađene na krovu škole. Završni dio treninga uključivao je projektiranje solarnog sustava zajedno s učenicima iz Poljske.
Nakon slobodnog dana, posjetili smo plantažu solarne energije. Impresionirali smo se veličinom solarnih reflektora i kolektora te smo upoznali tri različita sustava korištena na toj plantaži.
Iako se trudimo maksimalno koristiti energiju iz obnovljivih izvora, nemoguće je izbjeći ekonomske kalkulacije, posebno s obzirom na privatno vlasništvo nad infrastrukturom.
Ipak, ovo iskustvo nas je osnažilo i nadahnulo te smo uvjereni da će donijeti brojne koristi u našem budućem radu.

Davor Mravičić

Pročitajte još

Dani medijske pismenosti – Dezinformacije u eri novih medija

Dani medijske pismenosti – Dezinformacije u eri novih medija

Učenici 1. i  2. razreda zanimanja turističko-hotelijerski komercijalist s nastavnicom Marinelom Bušelić sudjelovali su u različitim aktivnostima, kojima su i ove godine u našoj školi obilježeni Dani medijske pismenosti. Dani medijske pismenosti projekt su Agencije za...

Preobrazba 2.0. ili kako je Grgur postao viralan

Preobrazba 2.0. ili kako je Grgur postao viralan

Kad se književna klasika spoji sa suvremenom tehnologijom, nastaje pravo čudo! Upravo se to dogodilo u literarnom radu Preobrazba 2.0. ili kako je Grgur postao viralan učenice 3. L razreda Angeline Harčević. Njezina kratka priča izabrana je među 20 najboljih...

Humanitarna akcija “Za obrok i znanje kroz malo odricanje”

Humanitarna akcija “Za obrok i znanje kroz malo odricanje”

"Za obrok i znanje kroz malo odricanje" Humanitarna akcija provedena je s ciljem pomoći djeci u Zambiji koja nemaju pristup osnovnoj prehrani i obrazovanju. Naša je inicijativa bila prikupljanje sredstava koja će omogućiti školsku prehranu djeci, čime im se daje...

Skip to content