Datum objave: 25. siječnja 2024.
Kategorija: Vijesti

Ovogodišnja Noć muzeja donosi nam temu “MUZEJ I NOVA PUBLIKA.” https://www.artsteps.com/view/659bdb2b7951afac1315a61c
Ona se ogleda u suvremenim izazovima s kojima se muzeji često suočavaju, a koji se tiču privlačenja novih generacija u muzejske prostore.
Istovremeno, ističe se potreba za inovativnim, interdisciplinarnim, suvremenim i kreativnim sadržajima, čiji je cilj ne samo angažirati, već i privući publiku na jedinstven način.
Nova publika, pretežito digitalno povezana i otvorena za različite kulturne izraze, postavlja nove zahtjeve pred muzeje.
Očekujući da muzeji prate njihove interese i pružaju relevantna iskustva, publika postaje ključni faktor u oblikovanju suvremenog muzejskog iskustva.
Tri škole, OŠ dr. Franje Tuđmana, Brela, Srednja škola fra Andrije Kačića Miošića, Makarska i Srednja strukovna škola, Makarska, udružile su se kako bi publici stvorile inovativan muzejski prostor.
Ovaj prostor, koji obuhvaća fizički i digitalni oblik, predstavit će jedinstvenu izložbu likovnih radova nastalih kroz projekt Gamifying Heritage, a koji je fokusiran na proučavanje kulturne baštine grada Makarske.
Likovni radovi, nastali raznovrsnim tehnikama, izloženi su u prostorima Srednje strukovne škole i Srednje škole fra Andrije Kačića Miošića te dostupni na digitalnoj platformi.
Svaki je likovni rad popraćen i edukativnim tekstom koji pruža dublji kontekst, povijesnu faktografiju i zanimljivosti, a pomaže posjetiteljima razumijevanje predstavljene baštine.
Ova vertikalna suradnja između škola različitih profila i njihov kreativan pristup proučavanju kulturne baštine obećavaju ne samo jedinstveno muzejsko i edukativno iskustvo već i potiču dijalog između prošlosti i sadašnjosti.
Devetnaesta Noć muzeja postaje prilika za povezivanje i stvaranje mostova između prošlosti i sadašnjosti u inovativnom kulturnom prostoru.

Anita Zelić Tomaš, prof.

Pročitajte još

Dani medijske pismenosti – Dezinformacije u eri novih medija

Dani medijske pismenosti – Dezinformacije u eri novih medija

Učenici 1. i  2. razreda zanimanja turističko-hotelijerski komercijalist s nastavnicom Marinelom Bušelić sudjelovali su u različitim aktivnostima, kojima su i ove godine u našoj školi obilježeni Dani medijske pismenosti. Dani medijske pismenosti projekt su Agencije za...

Preobrazba 2.0. ili kako je Grgur postao viralan

Preobrazba 2.0. ili kako je Grgur postao viralan

Kad se književna klasika spoji sa suvremenom tehnologijom, nastaje pravo čudo! Upravo se to dogodilo u literarnom radu Preobrazba 2.0. ili kako je Grgur postao viralan učenice 3. L razreda Angeline Harčević. Njezina kratka priča izabrana je među 20 najboljih...

Humanitarna akcija “Za obrok i znanje kroz malo odricanje”

Humanitarna akcija “Za obrok i znanje kroz malo odricanje”

"Za obrok i znanje kroz malo odricanje" Humanitarna akcija provedena je s ciljem pomoći djeci u Zambiji koja nemaju pristup osnovnoj prehrani i obrazovanju. Naša je inicijativa bila prikupljanje sredstava koja će omogućiti školsku prehranu djeci, čime im se daje...

Skip to content