Datum objave: 30. siječnja 2025.
Kategorija: Vijesti

Provodi se u sklopu redovne i dodatne nastave predmeta Informatike, Povijesti, Povijesti hrvatske kulturne baštine, Hrvatskog jezika, Njemačkog jezika i Engleskog jezika u Osnovnoj školi dr. Franje Tuđmana, Brela, Srednjoj strukovnoj školi, Makarska i Srednjoj školi fra Andrije Kačića Miošića, Makarska u suradnji s Gradskim muzejom Makarska.
Projekt su u razdoblju od rujna 2023. do 31. kolovoza 2024. godine mentorirale profesorice Matea Maslać, Anđelina Mršo, Maja Brzica, Anita Zelić Tomaš i dr.sc. Valentina Lasić, a kao rezultat ove suradnje nastala je mobilna igrica.
Na sljedećoj poveznici možete je besplatno preuzeti i provjeriti svoje znanje o kulturnoj baštini grada Makarske – https://play.google.com/store/apps/details?id=com.stellarprime.gamifyingheritage.
U školskoj godini 2024./2025. projekt je nastavljen te je trenutno u fazi realizacije uz nadogradnju sadržaja i prijevod na njemački jezik pod vodstvom prof. Ivone Ibrahimkadić, a obuhvaća istraživanje područja Donjeg Makarskog primorja. Učenici kroz istraživanje povijesnih lokacija od Brela do Velikog Brda stvaraju interaktivne mape s informacijama, izrađuju multimedijski sadržaj putem pripovijedanja lokalnih priča i legendi, uključujući njihovo predstavljanje kroz kreativno pisanje ili crteže. Isto uključuje interdisciplinarni pristup i korištenje suvremenih tehnologija.

Njihove radove možete pogledati u audiovizualnoj knjizi u alatu Bookcreator koja je u suradnji s Gradskim muzejom Makarska pripremljena za Noć muzeja 2025. pod naslovom Muzeji – vidljivi i nevidljivi, a poveznica je u nastavku: https://read.bookcreator.com/UGIjqf6uKdiB1-cIXNQDY6BI7NL965r1IW2NN_5L1Dk/bzd-gl-aRnOtfz6Ypsasog.
Kako poručuju mentorice, poticanje učeničke svijesti o kulturnoj baštini kroz kreativne aktivnosti u nastavi ključan je način povezivanja učenika s njihovim identitetom, poviješću i širim kulturnim okruženjem.
– Kreativne aktivnosti učenike motiviraju da bolje razumiju i cijene kulturnu baštinu. Istovremeno, razvijaju vještine istraživanja, kritičkog razmišljanja i izražavanja. Isto uključuje interdisciplinarni pristup i korištenje suvremenih tehnologija. Poticaj učeničke svijesti o kulturnoj baštini kroz kreativne aktivnosti ne samo da obogaćuje njihov obrazovni proces već i doprinosi očuvanju i promicanju lokalne i nacionalne baštine. Učenici razvijaju duboko razumijevanje svoje kulture i postaju svjesni svoje uloge u očuvanju bogate baštine za buduće generacije, čime nevidljivo postaje vidljivo, rekla nam je mentorica Valentina Lasić.
Preuzeto sa: https://makarskadanas.hr

Pročitajte još

Dani medijske pismenosti – Dezinformacije u eri novih medija

Dani medijske pismenosti – Dezinformacije u eri novih medija

Učenici 1. i  2. razreda zanimanja turističko-hotelijerski komercijalist s nastavnicom Marinelom Bušelić sudjelovali su u različitim aktivnostima, kojima su i ove godine u našoj školi obilježeni Dani medijske pismenosti. Dani medijske pismenosti projekt su Agencije za...

Preobrazba 2.0. ili kako je Grgur postao viralan

Preobrazba 2.0. ili kako je Grgur postao viralan

Kad se književna klasika spoji sa suvremenom tehnologijom, nastaje pravo čudo! Upravo se to dogodilo u literarnom radu Preobrazba 2.0. ili kako je Grgur postao viralan učenice 3. L razreda Angeline Harčević. Njezina kratka priča izabrana je među 20 najboljih...

Humanitarna akcija “Za obrok i znanje kroz malo odricanje”

Humanitarna akcija “Za obrok i znanje kroz malo odricanje”

"Za obrok i znanje kroz malo odricanje" Humanitarna akcija provedena je s ciljem pomoći djeci u Zambiji koja nemaju pristup osnovnoj prehrani i obrazovanju. Naša je inicijativa bila prikupljanje sredstava koja će omogućiti školsku prehranu djeci, čime im se daje...

Skip to content